نساجی موزیک

نساجی موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

بازار اجاره خودرو در کیش

امروزه با پیشرفت و تغییرات بازار چهره بسیاری از کسب و کارها تغییر کرده است، اجاره و کرایه خودرو و اتومبیل به یکی از کسب و کارهای بسیار مفید و سوده در بسیاری از شهرها تبذیل گردیده که علاوه بر رفع نیاز کاربران درامد بسیار خوبی را برای صاحبان این کسب و کارها بوجود آورده است.در ادامه با وبلاگ ماشین و خودرو همراه باشید تا به بازار اجاره خودرو در کیش بپردازییم.
با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز بسیاری از افراد برای مسافرت خود برنامه ریزی می کنند، تعطیلاتی که بهترین زمان برای گشت و گذار و استراحت است. شهرهای بسیار خوبی از نظر طبیعت و جاذبه های توریستی در ایران وجود دارد که می توان آنها را انتخاب کرد.به دلیل وسعت و تنوع بی نظیر آب و هوا گزینه های بسیار خوبی را می توان براساس نیاز خود انتخاب کنیم از کویر و دشت گرفته تا جنگل و دریا ، حتی جزایر بی نظیری در ایران وجود دارد که می توان به آنها سفر کرد مانند کیش و قشم.افراد بسیاری فکر می کنند که برای سفر باید هزینه بسیار زیادی را کنار بگذارند اما در واقع اینطور نیست اگر از گردشگران و جهانگردان حرفه ای بپرسید که چگونه به شهرهای زیادی سفر کرده اند از پاسخ آنها شگفت زده خواهید شد. بسیاری از گردشگران و جهانگردان دارای شغل های معمولی هستند و درامد بالایی ندارند اما در کنار این افراد، کسانی هستند که با دارا بودن شغل های عالی و درامد بسیار مناسب نمی توانند حتی به کیش بروند.از طرفی می توان گفت این افراد نمی توانند هزینه های سفر خود را متعادل می کنند، نکته ای که در سفر وجود دارد این است که باید هزینه های تمام کارهایی را که می خواهید انجام دهید به مقداری کاهش دهید نه اینکه یکی از ایتم ها را به کلی حذف کنید با این کار می توان گفت شما علاوه بر سفری لذت بخشی را که قصد انجام آن را داشتید تجربه می کنید.در ادامه با اطلاعات سفر به کیش همراه باشید تا تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو در کیش بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.
تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید
یکی دیگر از مواردی که در سفر به چشم می خورد این است که افراد قصد دارند با وسیله ی شخصی خود سفر کنند که این کار علاوه بر خستگی افراد در مسافت های طولانی باعث صرف هزینه های بسیار زیاد می شود. اما یکی از راهای بسیار مناسب برای سفر استفاده از هواپیما و قطار می باشد و در مقصد می توان از راهکارهایی مانند اجاره خودرو استفاده کرد.در بسیاری از نقاط دنیا اجاره و کرایه خودرو بسیار مطرح می باشد و افراد به راحتی ماشین مورد نظر خود را انتخاب می کنند و با کمترین هزینه از بهترین برندها استفاده می کنند.امروزه در بسیاری از مناطق ایران این کار صورت می گیرد و شما در بسیاری از شهرها به خصوص مناطق آزاد مانند کیش می توانید این کار را انجام دهید و خودروهای روز دنیا را سوار شده و از سواری با آن ها لذت ببرید.علاوه بر این بسیاری از افراد برای عروسی و مراسم دیگر این کار را انجام می دهند.برای کرایه خودرو نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد این کارها باعث می شود تا از دردسرهای بعدی جلوگیری شود، در ادامه این نکات را برای شما بیان می کنیم و راهکارهای اولیه را برای شما در زمینه اجاره خودرو در کیش و سایر نقاط را بیان می کنیم.در ابتدا شما می توانید با سر زدن به سایت های اجاره خودرو و کرایه اتومبیل از شرایط اولیه این کار و قیمت ها و اتومبیل های موجود آگاه شوید، با توجه به نیاز خود و برند مورد علاقه خود یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنیدبرای مثال می توان به بیوک کاسکادا 2018 اشاره کرد که یکی از متفاوت ترین خودروهای حال حاضر دنیا است. در ادامه می توانید کلیپی از معرفی نسخه 2016 این اتومبیل را تماشا کنید:

 

 

 

نکات طی تحویل خودرو

هنگام تحویل خودرو همیشه از شما مدارکی جهت ضمانت گرفته می شود. یادتان شمه من باب دادن مدارک ورود دریافت کنید. در اثنا تحویل سواری با شما قراردادی بمنظور اجاره اتومبیل نوشته می شود که باید به بندهای آن زیاد توجه کنید.شرایط خاص را حتما از موسسه یا شرکت اجاره دهنده، همانند اینکه درصورت خرابی خودرو چه اتفاقی می افتد و یا ... سوال کنید.در ضمن تحویل خودرو از نظر ظاهری و موتوری تا جای ممکن اتومبیل را چک کنید تا در حین بازگشت به مشکلی بر نخورید. برای پشتگرمی اكثر از کارکرد ثابت و انعطاف پذیر اجزای متحرک آن ها را باز و راستی زنهار و خیانت کنید برای مثال آیینه ها را چک کنید یا به صورت دستی و یا به صورت اتومات ، لاستیک سواری را کاملا چک کنید تا ظاهر مناسبی داشته رایحه و مارک ان ها یکسان است یا مدل آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.اجزای داخلی اتومبیل و بخش مهم. تجهیزات داخلی بسیار بسیار هستند و از سرانجام و اینك که بل وقت گیر باشند میتوانید آن هایی که مهم تر هستند را ابتدا امعان کنید. مثلا شیشه بالا بر ها تست شوند. دقت کنید که بدون سر و صدا و به راحتی باید پایین و بالا شوند. برف باک کن ها فراموش نشود. کیلومتر و آمپر بنزین معاینه شود. کمربند ها باز و راستی زنهار و خیانت شوند. ترمز دستی را خوابانده و چلچراغ های مانع را چک نمایید. صندلی را جلو عقب برده و آن را به عطا چک کنید. صندلی نقش مهمی در رانندگی دارد. سطح آن را به محاسن مداقه نمایید. و در بعد طبیعت کیلومتر خودرو مطمئن شوید که اغلب از ۹۹ کیلومتر طی نکرده باشد.تجهیزات خودروی کرایه شده را امتحان کنید، اتومبیل کرایه ای دارای تجهیزات اضافی هست یا خیر!! به طور معمل ماشین های کرایه ای باید دارای یک عدد لاستیک زاپاس ، آچار چرخ و یک عدد جک باشند تا در اثنا پنچر کردن لاستیک از آن ها بتوانید استفاده کنید.چراغ های ماشین فراموش نشود. برای چک کردن چلچراغ ها خوب است که یک همراه با خود داشته باشید تا چراغ ها را به خلوص بتوانید مداقه کنید.مورد بعدی که باید به آن دقت نمایید رنگ خودرو و بدنه آن است. باید رنگ اتومبیل را با چیزی که مد نظر تان بوده است معادل سازی دهید. احتمال وجود خش و خطوط و یا فرورفتگی و ضربه در این زمان به حداقل مكلف است اما شما باز هم این هیئت نهج وجد را امعان کنید چرا که در صورتی که ورقه تحویل ماشین را امضا کردید دیگر کار از کار میگذرد.
تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید
اما مورد دیگر که از نظر ادامه کار برای شما بسیار اهمیت می تواند داشته باشد و باعث اطمینان خاطر و دلگرمی شما باشد بیمه و کارت ماشین وسیله است،اما نکته ای که وجود دارد در هنگام بستن قرارداد بهتر است از شرایط آن آگاه باشید و تعهدی خارج از عرف را نپذیرید زیرا این کار باعث دردسرهای ثانویه برای شما می شود.درست است سوار شدن ماشین های آخرین مدل لذت بخش است اما می توانید این لذت زودگذر و در پایان با تلخی همراه باشد.از قبیل نکاتی که باید در قرار داد موذد توجه واقع شود این است در ادامه به آن اشاره می کنیم در ماده 674 که در حال حال حاضر پایه غیرشرعی جرم جفاجویی و وفاداری در بسته را تشکیل می دهد اشعار می دارد هرگاه مایملك جابه جاكردنی یا غیرمنقول یا نوشته های از قبیل چک سودای اول (فروشنده) تیر و قبض و نظایر آن به نشانی سود یا بسته یا رهن یا برای وکالت یا هر کاری با حق الزحمه یا بی پاداش به کسی داده شود و به این مناسبت پس بوده است که اشیاء مذکور مستردد شود و یا به مصرف معینی برسد شخصی که آن اشیاء نزد اوبوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استفاده یا تملك ضبط قبض دست اندازی غصب دزدی اختیار یا تلف یا مفقودذ نماید ، به حبس 6 ماه تا 3 سال محکوم خواهد شد.اجاره سواری بر اساس مدت زمان به دو دسته شاخه می گردد که شامل اجاره کوتاه مدت و اجاره بلند مدت می باشد. اجاره کوتاه مدت برای خودرو های بدون راننده دست كم 3 روز و حداکثر 30 روز می باشد. به سبک از کرایه مایه بدون راننده که در صورت مرتبط بودن شرایط و پذیرفتن قوانین و مقررات این موسسه می باشد می توانید ماشین مورد نظر خود را در یکی از ایستگاه های خلل ناپذیر و یا متغییر این مجموعه تحویل رنجیده و با توجه به نیاز خود در هر ایستگاه مد نظر خود رد دهید.تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید

شرایط متداول بیمه اتومبیل های کرایه ای

در بین اجاره دهندگان خودرو در شهرهای و مناطق آزاد مانند کیش به صورت زیر می باشد.کلیه ماشین های این كلكسیون داری بیمه شخص سومین و بیمه بدنه معتبر با کامل ترین سطح پوشش بیمه ای می باشد.

  •      
  • بیمه شخص ثالث ضرر مالی به خودرو شخص جلو تا دینار 60000000 ریال نهان سازی می دهد.
  •      
  • بیمه شخص ثالث در اضرار های كوك و نقص عضو برای سرنشینان سواری اجاره ای و سرنشینان سواری هم پایه را تا سرمایه 20000000 درهم مستورسازی می دهت
  •      
  • در صورت تمایل به استتار بیمه ای اضافه می توانید سرمایه پوشش خصارتی را تا سقف 90000000 درم افزایش دهید.
  •      
  • بیمه بدنه ضرر مالی به وجود آمده را تا سقف حداکثر 80% نهان سازی می دهد و مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه خودپرداخت بیمه به عهده اجاره کننده موتور می باشد.
  •      
  • مشتریان اجاره ماشین این شرکت می توانند با خرید بیمه اضافه نقد پوشش بیمه را تا سقف 95% افزایش دهند و دیگر مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه فرانشیز از مشتریان دریافت نمی گردد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

مدارک لازم برای کرایه و اجاره خودرو بدون راننده در اکثر موسسات و شرکت های  کرایه خودرو و اجاره اتومبیل تا حدودی شبیه هم می باشد که درادامه برای شما این موارد را ذکر خواهیم کرد.

برای افراد ایرانی و تابع ایران مدارک شامل موارد زیر می شود

برای اتباع ایرانی که متقاضی دربست خودرو و کرایه اسباب میباشند اقلاً یکی از مدارک ذیل جهت اجاره خودرو بدون راننده و کرایه ماشین بدون راننده الزامی می باشد

  •      
  • موتور شخصی به همراه سند و مدارک آن به نام متقاضی كرایه ربح سواری و اجاره ادات که می بایست به موسسه اجاره موتور تبدیل شود.
  •      
  • سند ملکی معتبر به نام متقاضی دربست موتور و منفعت ابزار که دست كم مرتبت آن به مدل خودروی دربست ای باشد.
  •      
  • علاوه بر مدارک فوق ارایه کارت شناسایی معتبر از سوی متقاضی اجاره ماشین و دربست افزار الزامی می باشد.
  •      
  • ودیعه وجه نقد به ریال و یا هر گونه ارز عقبی اعم از دلار و یورو و … به معیار ۷ الی ۱۰ درصد ارز کارشناسی خودروی استجاره ای

تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید

مدارک مورد نیاز برای افراد تابعیت خارجی دارند

  •      
  • نظر ادراك بلیت برگشت متقاضی كرایه ربح موتور و کرایه اتومبیل
  •      
  • ویزا یا پاسپورت مستدعی کرایه موتور و سود ماشین
  •      
  • ودیعه نقدی به هر ارزی اعم از ریال دلار یورو و …به نمونه و غیراستاندارد ۷ الی ۱۰ درصد ارز خودروی كرایه ربح ای
  •      
  • لازم به ذکر است متقضیان استجاره سواری و کرایه ماشین که به راننده نیاز دارند تنگ دست به تامین وثایق و مدارک فوق ندارند.
  •      
  • متقضیان دربست ماشین و کرایه اتومبیل که قصد دربست اثاث عروس دارند ارایه کارت عروسی قهراً و اختیاری می باشد.

مدارک متداول برای اجاره خودرو در کیش به شرح زیر می باشد

  •      
  • همراه داشتن گواهینامه معتبر الزامی و بسیار ضروری می باشد
  •      
  • کارت شناسایی معتبر برای فردی که می خواهد ماشین را اجاره کند
  •      
  • یک برگ چک بنام شخص مستاجر و یا یکی از همراهان که جهت امضاء قرارداد حضور داشته باشند که چک نیز به ارزش تقریبی اتومبیل در وجه شرکت تنظیم خواهد شد این چک برای ضمانت بوده پس در زمان تحویل گرفتن خودرو این کار باید به دقت انجامک شود
  •      
  • در صورت نداشتن چک مبلغ یک الی پنج میلیون تومان پول نقد که با در نظر گرفتن به نوع و مدل اتومبیل تفاوت خواهد داشت
  •      
  • مبلغ دویست هزار تومان وجه نقدی بابت خلافی احتمالی که ده روز نزد شرکت خواهد ماند و پس از این مئدت به حساب فرد بازگردانده می شود

تمام آنچه که باید برای اجاره خودرو بدانید

نکات پایانی که باید در هنگام اجاره خودرو به آنها توجه کرد شامل :

  •      
  • مدت زمان اجاره روزانه 24 ساعت می باشد.
  •      
  • هزینه سوخت بعهده اجاره کننده می باشد و چنانچه دارای کارت مواد سوختی سوخته باشید می توانید از آن نیز در جزیره كاربرد نمایید. می توانید بنزینمواد سوختی سوخته سواری را از دو پمپ بنزین جزیره کیش درمنطقه گلدیس و منطقه فارور تأمین نمایید.
  •      
  • مبلغ 200 هزارتومان بابت جرائم احتمالی رهنمونی و رانندگی به مدت اقلاً سه روز و حداکثر ده روز نزد اجاره دهنده موتور همیشگی خواهند ماند و پس از روشن شدن وضعیت خلافی سواری به شما تسلیم داده خواهد شد.

همانطور که گفته شد نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر می باشد ، شما از امروز می توانید تمام کارهای خود را برای سفر آماده کنید، تکنولوژی این کار را برای شما تا حد بسیار زیادی تسهیل کرده است، تنها با فشردن چند دکمه می توانید خواسته های خود را انجام دهید و بهترین برنامه ریزی را با توجه به نیاز خود ترتیب دهید. بسیاری از این شرکت ها سامانه ثبت شکایت دارند و شما می توانید به راحتی مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. مطمئنا با اجاره خودرو در تور کیش می توانید یکی از بهترین تورهای ایران را با لذتی دوچندان تجربه کنید.
منبع: http://kishqeshm.ir 

 

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 448 تاريخ : 27 اسفند 1397 ساعت: 2:22

جمهوری آذربایجان

نمایشگاه های سالیانه باکو؛ فرصتی برای سیاحت و تجارت


جمهوری آذربایجان با توجه به سیاست های توسعه محور، هر سال نمایشگاه های مختلفی را در مرکز بین المللی نمایشگاه های باکو برگزار می کند. تاجران، صنعتگران و گردشگران ایرانی می توانند با شرکت در این نمایشگاه ها به توسعه صنعت، تجارت و گردشگری کمک کنند. برای سفری زود و سریع تر با امنیت بالا در هنگام سفر پیشنهاد ما تور لحظه آخری آذربایجان است

 

baku expo

برای آگاهی از برنامه سالیانه نمایشگاه های باکو، ما سعی کرده ایم نمایشگاه های سالیانه این شهر را به شما معرفی کنیم و خدمات مسافرتی مرتبط را به شما ارائه دهیم. در ادامه متن همراه ما باشید:

 

نمایشگاه های باکو، بهار 2019


نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو (AITF)


تاریخ: 4 تا 6 آوریل 2019
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو از تاریخ 15 تا 17 فروردین در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالیانه گردشگری در کشور آذربایجان است فرصت مناسبی را برای فعالان گردشگری در کشور جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه قرار می دهد تا به عرضه محصولات و توانایی های خود بپردازند.

 

AITF

 

نمایشگاه جهانی غذا (World Food)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه جهانی غذا از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در نمایشگاه جهانی غذا، تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های تولید کننده ماشین آلات غذایی در منطقه، به عرضه محصولات خود و تبادل نظر در این حوزه خواهند پرداخت.

 food expo

 نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو (Caspian Agro)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه جهانی غذا برگزار می شود فرصت مناسبی را برای فعالان صنعت کشاورزی فراهم می کند تا در جهت توسعه این صنعت و گسترش تجارت منطقه ای و جهانی به تبادل تجربیات و نظرات بپردازند.

 

Caspian Agro

 

نمایشگاه هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران (HOREX)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه تمام موضوعات مرتبط با هتلداری، رستوران داری، و فروشگاه های بزرگ و صنایع جنبی آن مورد توجه قرار گرفته و آخرین محصولات و دستاوردهای این حوزه ارائه می گردد.

 HOREX

 نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو (Caspian Oil & Gas)

تاریخ: 29 می تا 1 ژوئن 2019
بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو از تاریخ 8 تا 11 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
این نمایشگاه به علت نقش پررنگی که صنعت نفت و گاز در اقتصاد آذربایجان ایفا می کند از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این نمایشگاه بخش های مختلفی همچون زمین شناسی، صنایع شیمیایی مرتبط، پتروشیمی، و صنایع وابسته نفت و گاز مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین کنفرانس بین المللی نفت و گاز هم در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد. نمایشگاه انرژی باکو نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

Caspian Oil Gas

 

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر (TransCaspian/TransLogistica)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه شرکت های مرتبط با انواع بخش های حمل و نقل یعنی زمینی، هوایی، و دریایی به ارائه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند. این نمایشگاه هم چنین فرصتی را برای فعالان این حوزه فراهم می کند تا در جهت گسترش تکنولوژی و فن آوری های توسعه محور از تجربیات شرکت های دیگر بهره مند شود و قرادادهای همکاری امضا نمایند.

 transcaspian translogistica

 نمایشگاه بین المللی راه، زیر ساخت ها، و حمل و نقل عمومی (Road & Traffic)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
نهمین دوره نمایشگاه راه، زیر ساخت، و حمل و نقل عمومی از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برگزار می شود. آخرین دستاوردهای حوزه راه، زیرساخت، و حمل و نقل عمومی در معرض دید عموم قرار داده می شود.

 

Road Traffic 2019

 

نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر (CIBS)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که به عنوان بخش جنبی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل است فناوری ها و آخرین دست آوردهای تکنولوژیک مربوط به قایق های بادبانی به نمایش گذاشته می شود.

 

cibs

 

نمایشگاه های باکو، پاییز 2019

 

نمایشگاه بین المللی آموزش (Education Baku)

تاریخ: 10 تا 12اکتبر 2019
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آموزش از تاریخ 18 تا 20 مهر در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار شد.
این نمایشگاه  که به صورت سالیانه برگزار می شود فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه آموزش است و در جهت پیوند آموزش و اشتغال فعالیت می کند.

 منبع

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 347 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 4:00

دیلیت اکانت تلگرام چیست

روزانه سوالات زیادی در خصوص دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام پرسیده می شود. با توجه به این موضوع، در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم انجام این کار چه مزایا و معایبی خواهد داشت، سعی داریم روش انجام این کار را نیز در نرم افزار پیام رسان تلگرام شرح دهیم. با توجه به اینکه امکان حذف اکانت تلگرام در داخل نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله خواهید توانست از طریق سایت تلگرام نسبت به دیلیت اکانت تلگرام خود اقدام کنید.

همچنین سعی کرده ایم در این مقاله به سوالات مهم کاربران در این زمینه نیز بپردازیم. سوالاتی نظیر نحوه برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تایید برای حذف تلگرام و ... . پس با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت تلگرام چیست و چرا این اصطلاح انقدر معروف شده است؟

از زمانی که پیام رسان تلگرام محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد ، به علت سادگی عضویت و نحوه استفاده در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفت. بعد از این محبوبیت، اصطلاحات زیادی مثل تیک دوم تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ساخت استیکر تلگرام ، بلاک شدن در تلگرام و ... به وجود آمد که ما در گروه مشاوره هیواتک در خصوص تک تک آنها مقاله مخصوص به خود را نوشته ایم. اما اصطلاح Delete Account Telegram به معنی حذف کردن اکانت مربوط به خود است. مطمئنا گاهی اوقات پیش خواهد آمد که شما دیگر نخواهید در تلگرام فعالیت کنید و یا می خواهید سیم کارت خود را بفروشید و دوست ندارید خریدار سیم کارت شما بتواند از اکانت تلگرام تان استفاده کند. بنابراین شما نیز نیاز است بدانید چطور می توانید دیلیت اکانت کنید. ما در ادامه مقاله این موضوع را آموزش داده ایم.

مزایای دیلیت اکانت تلگرام چیست ؟

علاوه بر اینکه دیلیت اکانت تلگرام باعث می شود دسترسی شما به اکانت تان قطع شود ، می تواند باعث شود برخی اتفاقات که در اکانت شما رخ داده است نیز پاک شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از دیلیت اکانت می توانید از بلاک تلگرام خارج شوید! بنابراین اگر توسط یکی از دوستان خود در تلگرام بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد ، می توانید با استفاده از امکان حذف کردن اکانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو کنید و اصطلاحا از بلاک تلگرام خارح شوید. این ترفند به شما کمک خواهد کرد که به افرادی که شما را بلاک کرده اند پیام دهید.
البته باید توجه کرد که در صورت استفاده بیش از حد از این ویژگی ، تلگرام شما را جریمه خواهد کرد و مدتی اجازه ی دسترسی به حساب کاربری تان را نخواهد داد. بنابراین در استفاده از دیلیت اکانت تلگرام خود وسواس به خرج دهید.

چگونه با استفاده از دیلیت اکانت تلگرام ، حساب تلگرام خود را حذف کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در داخل نرم افزار تلگرام امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد. برای دیلیت اکانت تلگرام خود وارد سایت زیر شوید :


https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

 

 

سپس همانطور که در تصویر فوق می بینید باید شماره همراه خود را به همراه کد 98+ وارد کنید. سپس یک کد به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید. در صفحه بعدی  از شما تاییدیه گرفته می شود که مطمئن هستید می خواهید اکانت خود را حذف کنید یا خیر؟ اگر آن را تایید کنید حساب تلگرام شما به طور کامل حذف می گردد.

حالا اگر دوستان شما بخواهند با شما گفتگو کنند ، به جای اسم شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد.

 منبع : http://www.heyvatech.com/web/articles/view/156/%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%8C-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.html

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 365 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:55

کنش پژوهی چیست

کنش پژوهی چیست

کنش پژوهی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخه بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.آنها فرصت کمی برای چنین مقوله ای دارند. طراحی آموزشی بر اساس معماری نوین تدریس بخشی از کنش پژوهی و کارورزی سه است .در آن معلمان و دانشجویان بیشتر متوجه یادگیری دانش‏ آموزان می شوند .

تعریف کنش پژوهی

در رابطه با تعریف کنش پژوهی نظر بانک فایل پژوهشی معلمان این است که کنش پژوهی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که کنش پژوهی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

کنش پژوهی یعنی چه

آیا در پی آنید که کنش پژوهی یعنی چه ؟.باید گفت که کنش پژوهی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهده فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

کنش پژوهی به عنوان یک روش جدید

کنش پژوهی یکی از روش های جدید برای توسعه فکری دانشجویان است. و به بهبود فرایند تدریس در کلاس های درس می پردازد. این برنامه در کشور ما، برای اولین بار در آموزش و پرورش اجرا شد . موارد و فاکتورهای موثر از اجرای برنامه کنش پژوهی شامل ایجاد فرصت های یادگیری، آگاهی از نظریه‏های آموزشی است. همچنین استفاده از وسایل آموزشی و کمک درسی، افزایش دانش و مهارت‏های معلمی، ترغیب دانش‏آموزان به کار گروهی در کلاس بوده است.

کنش پژوهی

حال اجرای یک نمونه کنش پژوهی می تواند مجدداً این سنّت مورد غفلت قرار گرفته در کار معلمی را احیا کند.تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان به عنوان یکی از مهارت های ضروری در حرفه ی معلمی است و عدم آشنایی با این مقوله موجب قضاوت و داوری نادرست از آموخته های فراگیران می شود .در تربیت معلم و رشته های دبیری درسی تحت عنوان «تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی » تدریس می شود.در این درس معلمان با شیوه طراحی سؤال های امتحانی ،اجرای امتحان و تحلیل امتحانات اجرا شده آشنا می شوند اما این آموخته ها نیز مثل الگوی تدریس پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند که اجرای کنش پژوهی می تواند مجدداً موجب باز یادآوری مباحث تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی و یا مراجعه مجدد معلمان به کتاب های مربوطه شود و زمینه لازم را برای افزایش مهارت های ضروری معلمی در آنان فراهم آورد.

منبع : https://moallemblog.com/%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%DB%8C/

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 356 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:53

سناریو و الگوی تدریس

سناریو و الگوی تدریس

در رابطه با سناریو و الگوی تدریس چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعات با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در سناریو و الگوی تدریس به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که دانش آموزان در طول دوران تحصیل مهارتهای ذهنی فراوانی چون ۱. توصیف کردن ۲. طبقه بندی کردن ۳. پیش بینی کردن ۴. تفسیر کردن ۵. تحلیل ۶. ترکیب کردن را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله سناریو و الگوی تدریس به روش نوین امکان پذیر نیست.

سناریو و الگوی تدریس بر چه اساسی انتخاب میشود؟

حال باید پرسید : مهمترین عاملی که سناریو و الگوی تدریس براساس آن انتخاب می شود چیست ؟ و چرا اهمیت آن بیشتر از سایر عوامل است ؟

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری سناریو و الگوی تدریس مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

هیچ سناریویی برای تدریس مطلق نیست

باید خاطرنشان شود که هیچ سناریو و الگوی تدریسی را نمی توان به عنوان بهترین سناریو و الگوی تدریس در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با سناریو و الگوی تدریس  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ سناریو تدریسی مطلق نیست

منبع : https://moallemblog.com/%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88-%D9%88-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3/

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 403 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:15

حسابداری تحت وب چیست

حسابداری تحت وب چیست

تکامل سریع شبکه اینترنت زمینه اجرای نرم افزارهای تحت وب را فراهم کرد و امروزه به جرات میتوان گفت که بزرگ ترین و امن ترین دیتابیس های شرکت های نرم افزاری  دنیا در بستر وب قرار دارد . وجود امنیت بسیار بالا و دسترسی در هر زمان و مکان کاربرد تحت وب را دوچندان میکند ، مشکلاتی را که دائما کامپیوتر ها به دلیل بدافزارها یا توسعه سیستم عامل ها دارند پرهزینه و زمان بر است ، راهکار تحت وب به صورتی اجرا میشود که هر سیستم به راحتی مانند استفاده از سرویس ایمیل وارد حساب کاربری خود شده و کلیه عملیات مالی و گزارشات را به صورت آنلاین مدیریت و ایجاد میکند . این تنها بخشی از کاربرد تحت وب در شرکت ها و سازمان ها می باشد . از طرفی دسترسی ساده به اینترنت این امکان را فراهم کرده که به سادگی بتوان نرم افزارهای تحت وب را مانند صفحات وب مرور کرد . سرعت بالا در استفاده و رابط کاربر پسند باعث میشود تا کاربر تجربه سریع و چابکی در استفاده از نرم افزار داشته باشد ، در صورت داشتن تمایل به مطالعه دقیق در مقاله نرم افزار تحت وب چیست و چرا را بخوانید


به طور مثال شما مدیر کارخانه ای هستید که چندین انبار دارید در نقاط  مختلف و دور دارید ،  هر انبار موجودی کالای مجزا مشخص میشود و حواله های رسید و خروج خود را دارد  در هر انبار کاربران با سطح دسترسی مختلف می خواهند از طریق سیستم یا تلبت کارهای مربوط  به کالاها و سفارشات را انجام دهند و گزارشات و دسترسی ها خاص خود را داشته باشند ، میخواهید که کالاها به صورت آنلاین در دفتر مرکزی یا در موبایل شما قابل مشاهده باشد و کاربران سیستم بدون محدودیت زمانی و مکانی بر همه چیز مسلط باشند ! قطعا حسابداری و انبارداری تحت وب بسیار سریع و ساده میتواند این شبکه را برای شما ایجاد کند.
 کالاهای شما توسط سیستم فروشی مدیریت میشود ممکن است به روش های مختلفی مانند فروشگاه های اینترنتی یا دفتر مرکزی یا شعب یا نمایندگی مختلف ، استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب این کمک را به شما میکند که همه شعب و همه انبارها در یک پنل مدیریتی قابل مشاهده هستند و نیازی به این نیست که در هر شعبه روی کامپیوتر مشخصی نرم افزار نصب شود و پیکربندی شود . سیستم های فروش شما به صورت خودکار با حسابداری تحت وب متصل و هماهنگ است و نیاز به وارد کرند اسناد فروش به صورت دستی نیست ، فروش اینترنتی روز به روز در حال رشد کردن است و شما برای شرکت خود میخواهید یک فروشگاه اینترنتی کاربردی داشته باشید که همکاران یا مشتریان شما به سادگی از طریق فروشگاه اینترنتی خرید خود را ثبت ، فاکتور های فروش شما به هر اندازه ای که باشد توسط سیستم حسابداری تحت وب به صورت خودکار ثبت میشوند . شاید لازم داشته باشید که درگاه اینترنتی را برای دریافت وجه  استفاده کنید و نگران مغایرت گیری های زمانبر برای پول های واریز شده به حساب شرکت باشید اما با کمک امکاناتی که در سیستم های پرداخت آنلاین وجود دارد عملیات مغایرت گیری به صفر می رسد و سفارشات و کارهای شما با دقت بسیار بالاتری انجام میشود.

به طور خلاصه میتوان مزیت های حسابداری تحت وب را به شرح زیر معرفی کرد

  • دسترسی در هر زمان و مکان
  • بدون نیاز به نصب و راه اندازی پیچیده و زمان بر
  • حذف قفل سخت افزاری و مشکلات نگهداری 
  • سیستم بکاپ گیری خودکار در حجم بسیار بالا به منظور حفظ اطلاعات تا 1 ماه به صورت روزانه
  • بدون نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری گران قیمت مانند لپ تاپ یا کامپیوتر با منابع سخت افزازی بالا
  • دسترسی از طریق انواع مرورگرهای اینترنتی مانند Google Chrome – Firefox – Safare 
  • امکان اجرا روی انواع تبلت ها حتی تبلت های ارزان قیمت 
  • اجرا روی موبایل در انواع سیستم عامل ها Android – IOS
  • سرعت و کارایی بالا در حجم تبادلات زیاد و سازمان های بزرگ
  • امن و مطمئن در برابر نفوذ های سایبری
نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 398 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:11

مشکلات گوشی های اندرویدی

باید با این حقیقت که تلفن‌های موجود در دست ما کامل و بی‌نقص نیستند رو به رو شویم. حتی زمانی که هنوز دستگاه‌ ما باتری دارند ممکن است کند باشند، در اتصال به اینترنت مشکل داشته باشند یا اینکه حتی ناگهان خاموش شوند و دوباره روشن نشوند. در ادامه قصد داریم راه‌حل‌هایی را برای متداول‌ترین مشکلات گوشی های اندرویدی در اختیار شما بگذاریم.

. تخلیه باتری

howtophoneproblems09

برخی از  کاربران از کم شدن عمر باتری دستگاه خود شاکی هستند و مشکل تخلیه باتری دارند. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای افزایش طول عمر باتری یک گوشی هوشمند تغییر تنظیمات روشنایی صفحه نمایش و محل‌یابی (GPS) دستگاه است. به منوی تنظیمات بروید، بر روی Location تپ کنید و حالت Battery Saving را انتخاب کنید. در بخش روشنایی صفحه نمایش باید از انتخاب حالت خودکار (Auto) بپرهیزید  و به جای آن مقدار روشنایی صفحه را جایی کمتر از نصف قرار دهید که چشمان شما بتواند راحت محتوای صفحه را مشاهده کند.

برخی از گوشی‌ها همچون گلکسی S5 حتی گزینه‌های مثل حالت فوق‌العاده ذخیره باتری (extra battery saving) را دارند که با استفاده از این ویژگی می‌توانید برای مدتی بیشتر بر روی باتری بمانید.

۲. رابط کاربری آهسته یا قفل شده

howtophoneproblems10

همینطور که حافظه داخلی گوشی‌ها پر می‌شود، معمولا سرعت دستگاه کاهش و مشکل دانلود نکرن گوشی پیش می‌یابد. سعی کنید اپلیکیشن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، عکس‌های اضافی و دیگر فایل‌ها را یا به حافظه‌های ابری یا به حافظه کارت خارجی میکرو SD انتقال دهید. به علاوه شما باید اپلیکیشن‌های باز شده‌ای که در حال استفاده از آن‌ها نیستید را ببندید، حافظه کش اپ‌ها را پاک کنید و کمتر از تصاویر پس‌زمینه زنده استفاده کنید.

پاک کردن کش اپلیکیشن‌ها را با رفتن به تنظیمات، تپ بر روی Apps، انتخاب یک اپلیکیشن خاص و سپس انتخاب گزینه "Clear cache" می‌توانید پاک کنید. برنامه‌های همچون App Cache Cleaner و Clean Master هر دو رایگان هستند و از گوگل پلی قابل دریافت هستند. با این برنامه‌ها می‌توان به راحتی حافظه کش را پاک کرده و به گوشی خود سرعت دهید.

۳. مشکلات ارتباطی

howtophoneproblems11

اگر در اتصال به بلوتوث، وای‌فای و شبکه سیم‌کارت مشکل دارید و این اتصال‌ها برقرار نمی‌شود. برای مدت زمان 30 ثانیه حالت پرواز (Airplane) را فعال نگه دارید و سپس آن را خاموش کنید. دوباره سعی کنید که این اتصال‌ها را برقرار کنید. گاهی اوقات خاموش و روشن کردن یک بخش ارتباطی یا خود گوشی هوشمند نیز می‌تواند مشکل را حل کند.

۴. عدم ارسال پیام‌های متنی (اینترنتی)

howtophoneproblems12

مطمئن شوید که اتصال شما با اینترنت وای‌فای یا سیم‌کارت برقرار باشد، بر روی پیام ارسال نشده تپ کنید و گزینه "resend" را بزنید. اگر این مشکل باز هم ادامه داشت، گوشی خود را خاموش و روشن کنید یا اینکه حتی یک اپلیکیشن پیام رسان جانبی نصب کنید.

۵. مشکل در سینک شدن

howtophoneproblems13

با برداشتن چند گام به راحتی می‌توانید مشکل عدم سینک را برطرف کنید. در ابتدا مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و سرویسی که سعی در استفاده از آن برای سینک کردن دارید (نظیر گوگل یا دراپ‌باکس) با مشکلی مواجه نباشد. دوبار سعی کنید رمز عبور صحیح خود را وارد کنید و دوباره سعی به سینک کردن کنید. اگر هنوز مشکل وجود دارد، حساب کاربری خود را از دستگاه پاک کنید و دوباره وارد شوید.

۶. از کار افتادن اپلیکیشن‌

howtophoneproblems14

به دلایل مختلف اپلیکیشن‌ها می‌توانند قفل شوند. اگر هر گونه آپدیتی برای اپلیکیشن یا گوشی شما وجود دارد آن را نصب کنید. اگر آپدیتی وجود ندارد با رفتن به منوی چند وظیفگی (عکس بالا) و کشیدن اپلیکشین از کار افتاده به چپ یا راست آن را ببندید و دوباره بازش کنید.

۷. صفحه نمایش غیر پاسخگو

howtophoneproblems16

ممکن است پیش آمده باشد که از شدت هنگ و لگ داشتن گوشی بخواهید دستگاه خود  را به سمت دیوار هم پرتاب کنید، اما نیازی به این کار نیست چون اکثر این مشکلات با یک شروع مجدد (Restart) برطرف می‌شوند . البته اگر کنترل خود را از دست دادید و گوشی به صورت فیزیکی ضربه دید یا درون آب افتاد با مشکل بزرگتری رو به رو خواهید بود. دکمه پاور گوشی را بگیرید تا خاموش شود، یک یا دو دقیقه صبر کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید.

منبع : https://www.zoomit.ir/2014/8/11/13189/seven-common-android-problems-and-how-to-fix/

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 350 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 15:55

روش های سفر به مشهد

روش های سفر به مشهد

برای سفر به مشهد راه های بسیار زیادی وجود دارد، می توانید تورهای گردشگری را انتخاب کنید که پیشنهاد ما تور مشهد ارزان مسیر سبز است و پیدا کردن محل اقامت و وسیله رفت و آمد را به آن ها بسپارید و یا به راحتی همه چیز را خودتان به عهده بگیرید و برنامه سفر را بچینید. در این جا علاوه بر نشان دادن راه های سفر به مشهد، هزینه حدودی هر یک را گفته ایم.

البته خوب است بدانید که این راه ها از تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است اما از آن جا که ذکر تمامی هزینه ها از مقاصد مختلف غیر ممکن است، به غیر از تهران، تعدادی از شهرها را به عنوان نمونه آورده ایم و برای سایر شهرها طیفی حداقلی و حداکثری ارایه کرده ایم. 

راه‌های مختلف سفر به مشهد عبارت اند از:

۱- تورهای مشهد

۲- سفر شخصی: ۱) هواپیما

                       ۲) قطار

                       ۳) اتوبوس

                       ۴) ماشین شخصی

    هزینه های سفر به مشهد | Photo by : Unknown
    Photo by : Unknown

    ۱- تورهای مشهد

     معمولا تورهای مشهد از شهر تهران، به مدت ۲ شب و ۳ روز و گاهی به مدت ۳ شب و ۴ روز برگزار می شوند. اغلب تورها به صورت هوایی ارایه شده و برخی نیز به صورت زمینی با قطار مسیر را طی می کنند. در این جا هزینه معمول ترین تور مشهد یعنی ۲ شب و ۳ روز را ذکر کرده ایم.

    مسیر هوایی: خوب است بدانید که هزینه تورها بسته به آژانس مسافرتی، آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، نوع اتاق مورد نظر و البته زمان خرید تور، متفاوت خواهند بود.

    طیف هزینه ها برای ۲ شب و ۳ روز : ۲۴۰۰۰۰ تومان تا ۷۵۰۰۰۰ تومان

    مسیر زمینی: مسیر زمینی تورها اغلب با قطار طی می شود و هزینه های بسته به آژانس مسافرتی، نوع کابین قطار، کلاس هتل، نوع اتاق مورد نظر و البته زمان خرید تور، متفاوت خواهند بود.

    طیف هزینه ها برای ۲ شب و ۳ روز : ۱۷۵۰۰۰ تومان تا ۶۹۰۰۰۰ تومان

     

     
    هزینه های سفر به مشهد | Photo by : Unknown
    Photo by : Unknown

    ۲- سفر شخصی

    از مزایای سفر شخصی آن است که به راحتی و متناسب با وضعیت خود برنامه سفر را تنظیم می کنید و آزادی عمل بسیاری در انتخاب وسیله رفت و برگشت و محل اقامت خود خواهید داشت. مخصوصا این آزادی عمل وقتی به چشم می آید که به دنبال صرفه جویی و کم کردن هزینه ها باشید و یا به دنبال سفری بسیار لوکس و مجلل هستید.

    ۱- هواپیما 

    در زیر طیف هزینه برخی از پروازها به مقصد مشهد آورده شده اند و در انتها نیز به طور کلی طیف هزینه تمامی پروازها از سایر شهرها گفته شده است.

    تمامی هزینه ها برای مسیر یک طرفه گفته شده اند.

    بلیت هواپیما تهران - مشهد: ۸۸۰۰۰ تومان تا ۵۷۲ تومان

    بلیت هواپیما اصفهان - مشهد: ۷۴۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما اهواز - مشهد: ۹۴۰۰۰ تومان تا ۷۹۲۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما تبریز - مشهد: ۱۴۸۰۰۰ تومان تا ۷۹۲۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما شیراز - مشهد: ۸۳۰۰۰ تومان تا ۶۵۳۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما کیش - مشهد: ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۸۵۷۰۰۰ تومان

    ++ طیف بلیت هواپیما از سایر شهرها به مشهد: ۶۴۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰۰۰ تومان

    هزینه های سفر به مشهد | Photo by : Zeynab Shirzi
    Photo by : Zeynab Shirzi

    ۲- قطار 

     در زیر طیف هزینه برخی از قطارها به مقصد مشهد آورده شده اند و به طور کلی طیف باقی قطارها از شهرهای مختلف نیز گفته شده است. 

    تمامی هزینه ها برای مسیر یک طرفه گفته شده اند.

    بلیت قطار تهران - مشهد: بین ۴۸۰۰۰ تومان تا ۱۸۰۰۰۰ تومان

    بلیت قطار اصفهان - مشهد: بین ۹۷۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان

    بلیت قطار اهواز - مشهد: بین ۷۵۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان

    بلیت قطار تبریز - مشهد: بین ۸۰۰۰۰ تومان تا ۱۳۶۰۰۰ تومان

    بلیت قطار شیراز - مشهد: ۱۲۷۰۰۰ تومان

    ++ طیف بلیت قطار از سایر شهرها به مشهد: ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان

    ایستگاه راه آهن مشهد
    ایستگاه راه آهن تهران

    ۳- اتوبوس

    ارزان ترین راه برای دسترسی به شهر مشهد، اتوبوس ها هستند که استفاده از آن ها از اغلب شهرهای ایران امکان پذیر است. در اینجا طیف بلیت های یک طرفه گفته شده اند. 

    بلیت اتوبوس تهران - مشهد: بین ۴۸۰۰۰ تومان تا ۸۱۰۰۰ تومان

     بلیت اتوبوس اصفهان - مشهد: بین ۵۵۰۰۰ تومان تا ۹۳۰۰۰ تومان

    بلیت اتوبوس شیراز - مشهد: بین ۶۰۰۰۰ تومان تا ۹۵۰۰۰ تومان

    بلیت اتوبوس تبریز - مشهد: بین ۶۰۰۰۰ تومان تا ۹۳۰۰۰ تومان

    بلیت اتوبوس رشت - مشهد: بین ۶۲۰۰۰ تومان تا ۱۱۰۰۰۰ تومان

    ++ طیف بلیت اتوبوس از سایر شهرها به مشهد: ۲۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان

    منبع : کارناوال

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 432 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 15:49

    رژیم لاغری
    رژِیم لاغری سریع و موثر

    رژیم لاغری سریع و موثر

    عسل طبیعی با داشتن مواد غذایی کافی باعث می‌شود چربی زیادی در بدن بسوزد و بدن به سرعت لاغر شده و در واقع به مهار اشتها و در نتیجه کاهش وزن منجر شده و در رژیم لاغری سریع و موثر کاربرد داشته باشد.
    رژیم لاغری سریع و موثر با عسل طبیعی را می‌توان برای سوزاندن چربی به کار برد و با استفاده از عسل طبیعی دکتر گیاهی همراه با نوشیدن مقدار زیادی آب و اجتناب از غذاهای چرب می‌توان نتیجه‌ی بهتری گرفت

    نتایج محققان انگلیسی نشان می دهد که مصرف یک قاشق چایخوری عسل طبیعی قبل از خواب برای رژیم لاغری سریع و موثر ، موجب چربی سوزی و کاهش وزن می شود.

    رژیم لاغری سریع و موثر

    با جایگزین کردن عسل طبیعی به جای شکر در طول روز و افزودن یک قاشق عسل در نوشیدنی گرم ، مکانیزیم هایی که در مغز نیاز بدن به شیرینی را تحریک می کنند، از فعالیت می افتند و قدم مهمی در رژیم لاغری سریع و موثر است

     

    براساس نتایج محققان انگلیسی، عسل حاوی قند است اما بر عکس قندهای تصفیه شده، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و به طور معمول، برای هضم قند، ویتامین ها و ماده معدنی ذخیره شده در بدن استفاده می شود که در نتیجه بدن را از هر نوع مواد ذخیره ای بی نیاز میکند و  رژیم لاغری سریع و موثر اتفاق میفتد

    رژیم لاغری سریع و موثر

    این محقق انگلیسی می گوید: مصرف یک نوشیدنی شیرین شده با عسل در شب هنگام موجب کاهش استرس شبانه فرد می شود، به انسان اجازه می دهد که راحت تر بخوابد و در نتیجه بدن فرصت می یابد که به بازیابی، تعمیر و سوخت و ساز بپردازد و همین امر موجب موجب سوزاندن چربی و رژیم لاغری سریع و موثر می شود.

    پزشکان می گویند: در شرایط افسردگی ، مغز پیام های شیمیایی ارسال می کند تا قند را از هر منبع ممکن دیگر بدن بگیرد. برخی از این پیام ها موجب تحریک حس سیری ناپذیری شده و باعث می شود که انسان نتواند جلوی خود را در برابر مصرف شیرینی و شکلات بگیرد، اما مصرف عسل این چرخه را واژگون می کند و باعث رژیم لاغری سریع و موثر میشود.

    منبع : http://drgiahi.com/slimming-diet-fast-and-effective

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 356 تاريخ : چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت: 3:54

    پرفروش ترین کتاب های دنیا

    اهالی کتاب و کتاب خوانی معمولا درباره‌ی بهترین کتاب‌ها بایکدیگر صحبت می‌کنند و نظرات متفاوتی هم در این‌باره دارند، اما تعیین فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا موضوع دیگری است و برای تهیه‌ی فهرستی از آنها فارغ از امتیازات ادبی مختلف، باید به تیراژ فروش‌شان نگاه کرد و دید که کدام‌ یک در بازارهای مختلف بیشتر فروخته‌اند. در این مقاله فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا که هر خواننده‌ای با هر سلیقه‌ای شیفته آن‌ها خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم.

    تعیین فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا کار سختی است؟

    هیچ مرجع خاصی برای تعیین تعداد کل فروخته‌ شده از کتاب ها وجود ندارد. ناشران معمولا تعداد کتاب فروش‌رفته از هر اثر را اعلام نمی‌کنند یا آمار تعداد کتاب‌های فروش‌رفته از سوی آنها صحیح نیست. به ویژه زمانی که قرار است نسخه‌ی فیلم سینمایی یک کتاب به زودی روی پرده سینما بیاید، ناشران در اعلام تیراژ فروش خیلی اغراق می‌کنند.

    نکته‌ی بعدی که باعث گیج‌شدن درباره‌ی شمار کتاب‌های منتشر شده می‌شود، این است که بعضی‌اوقات در طول سال‌های متمادی، تنها یک ناشر اقدام به نشر یک کتاب نمی‌کند. برخی کتاب های معروف و قدیمی را چندین ناشر وارد بازار کتاب می‌کنند. به همین خاطر تهیه‌ی فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا بعضا کار سختی می‌شود.

    همان‌طور که گفته شد، تعیین فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا با چالش‌هایی روبه‌رو است. به ویژه زمانی که پای کتاب‌های مذهبی مانند قرآن و کُتُب مسیحیت و … هم به میان می‌آید.

    در این مواقع، یافتن شمار کتاب‌های منتشر شده، غیرممکن هم می‌شود؛ چون بحث خواندن کتاب‌های دینی کاملا متفاوت است و مقایسه‌ی میزان استقبال از آنها و تعداد مجلدهای فروش‌رفته از آنها با کتاب‌های هری‌پاتر و … قیاسی کاملا عجیب و نادرست است.

    درباره‌ی کتاب‌های دینی پای افراد مذهبی و طرفداران ادیان به میان می‌آید و نمی‌توان به سادگی هیچ‌گونه مقایسه‌ای صورت داد. بنابراین در فهرستی که در ادامه از پرفروش ترین کتاب های دنیا می‌خوانید، بدون احتساب کتاب‌های الکترونیکی و بدون درنظرگرفتن کتاب‌های مذهبی، از آثاری گفته شده که هر یک صدها میلیون نسخه، فروش داشته‌اند:
    ۱. دُن کیشوت؛ ۵۰۰ میلیون نسخه

    پرفروش ترین کتاب های دنیا - دن کیشوت

    «دن کیشوت» اثر درخشان «میگل دو سروانتس» (Miguel de Cervantes)، داستان مردی را روایت می‌کند که آن‌قدر درگیر داستان‌های شوالیه‌های مختلف می‌شود که تصمیم می‌گیرد به یکی از آنها بدل شود. «دن کیشوت» که یکی از اولین رمان‌های بشری است در سال۱۶۱۲ به رشته‌ی تحریر درآمده و روایتگر رویدادهای ناگواری است که شخصیت اول داستان، «کیشوت» در طول سفرش به گوشه‌وکنار اسپانیا با آنها مواجه می‌شود. «دن‌کیشوت» و تلاش‌هایش برای نجات مردم از ظلم و فائق‌آمدن بر بدی‌ها است، برای سالیان پی‌در‌پی مخاطبان در سراسر جهان را سرگرم کرده و تلاشی شریف، اما بیهوده را برای مبارزه با دشمنانی جعلی به نمایش گذاشته است.

    هر چند که شهرت این رمان به ویژه در اسپانیا بسیار زیاد و مثال‌زدنی است، اما آمار فروش آن همچنان درحد حدس و گمان است. از سوی دیگر این کتاب بسیار قدیمی و در واقع قدیمی‌ترین، کتاب در فهرست پرفروش ترین کتاب های جهان است، به همین خاطر زمانی طولانی برای فروش در اختیار داشته و تخمین تعداد مجلدهای فروخته شده از آن کار دشواری است. قطعا پیداکردن آمار فروش در سال‌های ۱۶۰۰ میلادی کار ساده‌ای نیست. هر چند برخی منابع آمار ۵۰۰ میلیون نسخه‌ی فروش را برای «دن کیشوت» مطرح می‌کنند، اما در واقع، آمار دقیقی نمی‌توان از فروش آن ارائه کرد. درهرحال، در فهرست ما، «دن کیشوت» به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌ها با شهرتی جهانی، اما آماری نه چندان دقیق از فروش قرار گرفته است.
    ۲. لغت‌نامه‌ی شینوآ زیدیان؛ ۴۰۰ میلیون نسخه

    این لغت‌نامه چینی اولین‌بار در سال ۱۹۵۳ منتشر شد. این لغت‌نامه به عنوان لغت‌نامه‌ای استاندارد در میان کودکان مدرسه‌ای شناخته می‌شود. استفاده‌ی چشم‌گیر این کتاب در دنیا (۱٫۳ میلیارد نفر تا سال ۲۰۱۰) باعث شده تا در فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا جا پیدا کند.
    ۳. داستان دو شهر؛ ۲۰۰ میلیون نسخه

    پرفروش ترین کتاب های دنیا - فروش خوب

    «داستان دو شهر»، اولین‌بار در سال ۱۸۵۹ منتشر شد. این داستان با محوریت اختلاف طبقاتی در سطح جامعه و انقلاب فرانسه نوشته شده و از زهری می‌گوید که گاهی در جریان انقلاب‌ها به گلوی برخی از فعالان جریان‌های انقلابی ریخته می‌شود، در واقع از هیجاناتی صحبت می‌کند که در هر انقلابی، قربانی می‌گیرد. در جمله‌ای از کتاب گفته می‌شود:‌ «آن دوران بهترین و بدترین دوران ممکن بود».

    این کتاب در کتابخانه‌های فراوانی قابل دسترسی است. ضمن اینکه در طول ۱۵۰ سال گذشته، ناشران متعددی دست به چاپ آن زده‌اند. به‌ همین خاطر یافتن آمار دقیق تیراژ آن اصلا کار ساده‌ای نیست. سر تعداد ۲۰۰ میلیون نسخه فروش‌رفته از آن بحث‌هایی وجود دارد، اما با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان آمریکایی ملزم به خواندن آن هستند، آمار مذکور چندان هم دور از انتظار نیست.
    ۴. ارباب حلقه‌ها؛ ۱۵۰ میلیون نسخه

    فانتزی در فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا نقش مهمی برعهده دارد. جالب است که در این فهرست، خبری از کتاب‌های علمی-تخیلی نیست. «ارباب حلقه‌ها» اثر «جِی.آر. تالکین» (J.R.R. Tolkien)، بی‌اغراق فانتزی‌ترین و تخیلی‌ترین رمان دنیا است. این رمان پایه‌های شکل‌گیری ژانر تخیلی مدرن را بنا کرد. البته به دلیل اینکه «ارباب حلقه‌ها» کتابی چندجلدی است، انتخاب آن برای این فهرست کمی با تقلب توأم است؛ولی حتی با درنظرگرفتن این موضوع هم، «ارباب حلقه‌ها» هم‌چنان از پرفروش‌ترین‌های دنیا است. ناشر اولیه‌ی آن در سال ۱۹۵۴ به دلیل مصلحت‌هایی در زمینه‌ی چاپ و نشر، این کتاب را در جلدهای مختلف منتشر کرده بود.
    ۵. هری پاتر و سنگ جادو؛ ۱۰۷ میلیون نسخه

    پرفروش ترین کتاب های دنیا - هری پاتر

    ارائه‌ی آمار فروش اولین جلد از داستان‌های هری پاتر یعنی همان پسرک جادوگری که در دنیایی مدرن و جادویی به سر می‌برد، نمونه‌ای از دشواری تهیه‌ی فهرست پرفروش ترین کتاب های جهان است. این کتاب، اولین بار در سال ۱۹۹۷ به چاپ رسید و برای فروش آن از همه‌ی روش‌های فروش مدرن بهره گرفته شد. درهرحال با وجود ناشران مختلف در کشورهای گوناگون و ناشران مختلف در آمریکا، نمی‌توان آمار دقیقی درباره‌ی تیراژ هری‌پاتر به دست آورد. به‌طور کلی گفته می‌شود که ۱۰۷ میلیون نسخه از این کتاب با ۲۰ میلیون بالا و پایین در جهان به فروش رفته است.

    منبع : چطور

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 352 تاريخ : چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت: 3:49

    فریب بینی برای بو کردن عطر!

     

    فریب بینی برای بو کردن عطر!

     

    هنگامی که برای خرید عطر، ادکلن، و یا دیگر محصولات معطر به بازار می روید و محصول را تست می کنید بینی شما بوی خوش را سریع احساس کرده و آن را در مغز ثبت می کند و دیگر تا مدتی قادر نخواهید بود تا بوی عطر دیگری را تشخیص دهید. خوشبختانه، یک راه برای فریب بینی شما وجود دارد تا به راحتی بتوانید عطر بعدی را تست کنید؛ برای این کار کافی است تا از قهوه کمک بگیرید!!! بله تعجب نکنید. بعد از بو کردن عطر اگر کمی قهوه بنوشید و یا کمی قهوه بو کنید قادر خواهید بود تا بلافاصله عطر بعدی را امتحان و بو کنید.

    اگر لازم هست چند رو رایحه های اصلی  را با هم بررسی کنیم . خرید عطر خنک برای تابستان و خنک ها ی خیلی جذابی دارد و در این فصل میتوان از ادکلن تند هم استفاده کرد برای فصل های پاییز و زمستان هم میتوان و ادکلن شیرین و عطر تلخ و عطر گرم استفاده کرد.این ها رو شما میتوانید با خرید عطر جیبی هم در کنار خودتان داشته باشید.

     

    از فتالات(ماده شیمیایی) دوری کنید.

    اگر شما در مورد مصرف فتالات(ماده شیمیایی) نگران هستید، مطمئن شوید که عطری که قصد خرید آن را دارید عاری از فتالات و یامشتقات آن باشد. گرچه استفاده از فتالاتدر اروپا محدود شده اما هنوز بعضی از کشورهای تولید کننده عطر محدودیتی برای مصرف آن ندارند. به راحتی می توانید با مطالعه بروشور و یا برچسب عطر از محتویات آن آگاه شوید.

     

    راز بالا بردن ماندگاری عطر

     

    عطر و ادکلن بسیار فرارهستند  و به محض قرار گرفتن در مجاورت هوا به سرعت تجزیه می شوند. اگر شما نمی خواهید ظرف مدت سی روز کل بطری عطر شما خالی شود، کافی است تا بطری را در یخچال قرار دهید. این کار برای بالا بردن افزایش عمر عطر مفید است.

    تا به حال دقت کردید که بعد از استفاده از عطر و یا ادکلن، فقط مدت زمان کمی بوی خوش عطر روی پوست شما می ماند. چه کار باید کرد؟ برای رفع این مشکل کافی است قبل از استعمال عطر بر روی پوست صورت یا گردن خود، این نواحی را کمی با وازلین آغشته کنید و بعد عطر بزنید. با این کار برای مدت بیشتری بوی خوش با شما همراه است.

     

     

    اگر در معرض عطر بیش از اندازه قرار گرفتید چه باید بکنید؟

     

     

    اگر شما به طور تصادفی عطر زیادی را استعمال کردید و شبیه کسی شدید که یک بمب گل معطر روی آن منفجر شده باشد، اصلا نگران نباشید برای حل این مشکل کافی است فقط پنبه ای را به الکل آغشته کرده و محلی را که عطر زیادی به آن زده اید با پنبه مالش دهید. به راحتی مشکل برطرف می شود.

     

    تکنیک تبدیل عطر به روغن حمام

     

    شما به معنای واقعی کلمه می تواند عطر مورد علاقه خود را به روغن حمام معطر تبدیل کنید و برای خودتان یک روغن حمام معطر بسازید .برای این کار کافی است فقط چند قطره از عطر را به یک لیتر روغن بچه اضافه کنید، به خوبی تکان دهید، و روغن را بعد از حمام به بدن خود مالش دهید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

     

    تکنیک تبدیل عطر به خوشبو کننده هوا

    هرگاه عطر خوشبویی را دارید و تمایل دارید تا بوی خوش آن همیشه استشمام شود می توانید به راحتی عطر را به اسپری خوشبو کننده هوا تبدیل کنید و مشامتان را با بوی خوش آن نوازش دهید. برای این کار تکنیک راحتی وجود دارد، کافی است تا کمی از عطر را باس رنگ به لامپ اتاق بپاشید، به محض روشن و گرم شدن لامپ بوی خوش عطر همه فضا را پر می کند

     

     فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن شیک فام خرید از بهترین عطر و ادکلن ها را به شما پیشنهاد میکند.

     

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 391 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 22:20

    زندگی در گرجستان

    شرایط زندگی در گرجستان چگونه است

    گرجستان پول شما را در آن جایی که به آن تعلق دارد یعنی در نزد خود شما نگه می دارد. زندگی در گرجستان حساب بانکی شما را مانند زندگی در سایر کشورها خالی نمی کند.در یک شاخص ملی از 100،گرجستان به صورت کلی با تمام هزینه های زندگی رتبه 92 را دریافت می کند و بسته به جایی که شما برای زندگی انتخاب می کنید شما می توانید قیمت های ارزان تر را ببینید. خرید خانه در گرجستان یک رویا نیست این یک واقعیت است و در این جا خرید خانه بسیار آسان می باشد،در شاخص ملی از صد قیمت خرید خانه در گرجستان رتبه هفتاد و پنج را می گیرد. میانگین هزینه خرید خانه در گرجستان حدود 14000 دلار است که در مقایسه با متوسط ملی که 181400 دلار است می باشد.

    هزینه زندگی در گرجستان

     

    هزینه زندگی در گرجستان

    مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر آتلانتا نیز یکی از مکان هایی است که در گرجستان است و بیشتر از میانگین هزینه زندگی در گرجستان بر ای شما هزینه بر می دارد اما باز هم با این حال هزینه زندگی در اتلانتا 3/20 درصد پایین تر از میانگین ملی است. اما اگر زندگی در شهر بزرگ چیزی است که شما می خواهید ، این ارزشش را دارد. آتلانتا بزرگترین شهر گرجستان است که شما در آن می توانید تمام تیم های ورزشی حرفه ای را ببینید. برخی از شغل های بزرگ و فرصت ها ی بیشتر و بسیاری از سرگرمی ها و امکانات در آن وجود دارد و اگر می خواهید به جنوب نقل مکان کنید و همچنان در شهری بزرگ باشید آتلانتا شهری است که باید به آن بروید. درآمد سرانه در آتلانتا 41/1 درصد از میانگین گرجستان و 27/3 درصد بالتر از میانگین ملی است.

    آب و هوا در گرجستان

    گرجستان بسیار گرم است و در بهار حدود و متوسط 75 درجه و در ساعت های به 62 می رسد و زمستان 50 درجه است. اگرچه تابستان ها به طور متوسط به نود درجه می رسد اما وقتی که یک موج گرما وارد می شود می تواند به بیش از صد درجه نیز برسد رطوبت نیز می تواند بسیار سرکوب گر باشد،پس اگر می توانید از رفتن به گرجستان در تابستان پرهیز کنید. گرما در گرجستان زودتر از فصل تابستان شروع می شود مدارس بسیار زودتر تمام می شوند و شما می توانید خانواده هایی را پیدا کنید که قصد فروش خانه های خود را در ماه هایی که درس تمام می شوند دارد. بنابرین بهترین زمان برای خرید برای شما بهار به نظر می رسد و همچنین بهترین تور برای سفر هم میتوان به تور گرجستان نوروز 98 اشاره کرد

    کار در گرجستان

    زندگی شهری برای همه مناسب نیست و برای برخی زندگی خارج شهر مطلوب تر است. مکان هایی مانند باکهد و اووندال استیت و سندی اسپرینگ و دکاتور جزو بهترین شهر گرجستان برای زندگی هستند و همچنین تحصیلات عالی و جرم و جنایات کم و ارتباطات اجتماعی در آن خوب است. بازار کار هر روز در آن بهبود می یابد و تثبیت می شود. اگر به یک شغل احتیاج دارید،گرجستان یک مکان عالی برای رفتن است. گرجستان دارای 6/8 درصد نرخ بیکاری است که در مقایسه با میانگین ملی یکسان است و تخمین زده شده در آینده برخی از مشاغل تا 35/40 درصد افزایش یابد. آیا شما می دانستید که گرجستان ایالت متحد آمریکا را در خط تولید چوب راهبری می کند؟ و همچنین این بزرگترین محصول کشاورزی این کشور است. امروزه صنعت چوب 177000 فرصت شغلی را برای گرجستانی ها فراهم می کند.

    مواد غذایی در گرجستان

    شما می دانید که گرجستان برای تولید هلو در بالترین رتبه قرار دارد، هلو سومین محصول برتر در گرجستان است پس شگفت زده خواهید شد برای دانستن چیزهایی که در رتبه اول و دوم این کشور قرار دارد. بادام زمینی شماره یک گرجستان است و گردو با اختلاف کمی رتبه دوم را دارد اما اگر شما جای آن ها را پیدا نکردید بدانید که بادام زمینی بو داده شده کیسه ای زندگی شما را تغییر خواهد داد و شما بسیار شگفت زده خواهید شد. نمونه ی دیگری از غذاهای جنوبی گرجستان که شناخته شده است شامل ذرت بی نظیر آنهاست که کباب می شود و تربچه برنسوییک و مرغ و نوعی پودینگ میوه ای و نان ذرت است. اما هیچ چیز مانند مرغ سوخاری گرجستان نمی شود.

    زندگی در گرجستان

    مهم نیست شما کدام منطقه از گرجستان را برای زندگی انتخاب می کنید شما عاشق روابط صمیمی و دوستانه این کشور می شوید و نه فقط به دلیل داشتن طبیعت بکر و سرگرمی های آن و اما جوامع جنوبی در آن بسیار معروف و قوی هستند در این جا کودکان با احترام گذاشتن به بزرگتر ها و گفتن لطفا و متشکرم بزرگ می شوند. درست مانند هر کشور دیگر شهر ها و مناطقی است که بهتر است شما از زندگی در آن ها پرهیز کنید اما گرجستان با این حال به طور کلی مکانی امن برای زندگی است.

    اگر جرم و جنایت عامل مهمی در تصمیم گیری شما است به مناطقی مانند ایواندلی استاتیک بروید که میزان جرم و جنایت در آن 82 درصد کمتر از میانگین گرجستان است. گرجستان جمعیت مذهبی حدود 50/83 دارد چیزی که حدود دو درصد از میانگین ملی بالاتر است و اکثریت پروتستان هستند و 22 درصد از آنان باپتیست هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به گرجستان می توانید با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

    منبع : estahbanaty

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 401 تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 20:32

    سوغات دبی چیست؟

    سوغات دبی چیست؟ اگر به دبی سفر می‌کنید، یا در تور دبی 98 ثبت نام کرده‌اید، نیک آگاهید که به شهری با انبوه مراکز خرید و فروشگاه‌های مشهور جهان پای می‌گذارید. در این مقاله با معرفی سوغات دبی، شما را در خریدتان از این ابر شهر یاری می‌دهیم. در دبی همه‌چیز یافت می‌شود، از تجارت، بازرگانی و کار گرفته تا انواع و اقسام تفریحات و سرگرمی‌ها. خرید سوغات در دبی، به دلیل مراکز خرید پرشمار این شهر، شاید بیشتر از سایر مقاصد گردشگری، در ذهن مسافران اهمیت داشته باشد. در این مقاله با برخی از مهم‌ترین سوغات‌های دبی آشنا می‌شویم و شما مخاطبان کجارو را برای خریدی مناسب راهنمایی می‌کنیم. انواع یادگاری‌ها از آهن‌ربای یخچال تا جعبه‌های چوبی و عتیقه ازدواج در دسترس است. بسیاری از یادگاری‌ها بیشتر از محلی بودن، منطقه‌ای بوده و بسیاری در هند، پاکستان و عمان تهیه می‌شوند. فروشگاه، یادگاری و هدیه فراوان بوده و حداقل یک فروشگاه در هر مرکز خرید وجود دارد. بهترین قیمت‌ها را در مرکز خرید Souks پیدا می‌کنید که حراج و چانه‌زنی در آم رواج فراوانی دارد. به خود اطمینان دهید که فروشنده فکر می‌کند شما گردشگر نیستید و در حین چانه‌زنی جدی و در عین حال معقول باشید. بی‌ادب بودن کمکی به شما نخواهد کرد. هر چه بیشتر خرید کنید از تخفیف بهتری بهره‌مند می‌شوید. اگر فروشنده شما را با گذشت زمان بشناسد در هر خرید تخفیف ویژه‌ای خواهد داد. همان‌طور که انتظار می‌رود، شتر در اشکال مختلف اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی، کنده‌کاری‌های چوبی، جاگلدانی و حتی کنده‌کاری روی استخوان شتر موجود بوده و هدیه اصلی محسوب می‌شود. شاید پیشگام هدایا، یادگاری پرزرق و برق ساعت‌های زنگ داری به شکل مسجد باشند که در رنگهای مختلف وجود دارد، (با فلورسنت سبز بسیار باشکوه به نظر می‌آیند) و گیرنده سوغات را با صدای بلند برای نماز بیدار می‌کنند. بهتر از همه اینکه تنها ۱۰ درهم قیمت دارند. ظرف‌های قهوه سمبل میهمان‌نوازی عرب‌ها و یک یادگاری رایج دیگر است. این ظرف‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که در یک چمدان جا شده یا به اندازه‌ای بزرگ‌اند که فضای کامل یک کیف را اشغال می‌کنند. قیمت‌ها در حدود ۱۰۰ درهم برای یک مارک جدید و براق تا هزاران درهم برای یک عتیقه اصل متفاوت است. اجناس نقره سنتی مانند دشنه سنتی عربی (خنجر) یادگاری‌های خوبی بوده و به صورت قاب‌دار و بدون قاب در دسترس هستند. البته اگر یک خنجر خریداری کنید نباید آن را در کیف دستی خود به کشورتان بازگردانید. جواهرات عروسی نقره پرزرق و برق بوده و اغلب قاب‌دار هستند. کالاهای چوبی در دبی متداول بوده و سمبل منطقه هستند. جعبه‌های زیورآلات (اغلب به صورت کنده کاری با خاتم کاری روی برنج) زیبایی خاصی دارند و قیمت آن‌ها از ۱۰ درهم شروع می‌شود. درها و جعبه‌های عروس عربی، با قیمت حدود هزاران درهم نیز متداول هستند. درها به اندازه‌ای بزرگ هستند که اثر هنری تلقی شده و به میز یا چوب بالای تخت تبدیل شوند. به ندرت پیش می‌آید که در حین قدم زدن در مراکز خرید پشمینه به شما ارائه نشود. این پشمینه‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود هستند. اغلب ترکیب نخ و ابریشم بوده و میزان آن قیمت را مشخص می‌کند. برای یک پشمینه باکیفیت خوب قیمت‌ها از ۵۰ درهم به بالا شروع می‌شود. چپق‌های شیشه‌ای یادگاری‌های تفریحی بوده و در طعم‌های مختلف تنباکو مانند سیب یا توت‌فرنگی به فروش می‌رسند. قیمت هر دو نمونه‌های کاربردی و تزئین شده در Carrefour از حدود ۷۵ درهم شروع می‌شود. اگر به دنبال رایحه هستید، عطرهای تند محلی هدایای خوبی بوده و در فروشگاه‌هایی همچون عود عربی موجود هستند (شعبه‌ها در اکثر مراکز خرید بزرگ).
    برای علاقه‌مندان به کتاب چندین کتاب‌هایی با عکس‌های بی‌نظیر از گوناگونی در این شهر زیبا وجود دارد یک نمونه از کتاب Impressions dubai، Dubai tomorrows’ city today یا Image of dubai and the uae را تهیه کنید. Dubai discovered یک یادگاری تصویری کوچک از دبی بوده و به ۵ زبان موجود است. (انگلیسی، ژاپنی، فرانسه، آلمانی و روسی). اگر به فروشگاه‌های یادگاری و سوغات در دبی سرزده و هنوز آنچه به دنبال آن هستید نیافته‌اید به Souk al arash در شارجه بروید، در آنجا می‌توانید کالاهای سنتی را در مجموعه سنتی بیابید.
    طلا دبی
    طلا یکی از گران‌بها ترین سوغاتی‌های دبی است. بازار طلا و جواهر دبی یکی از جاذبه‌ های گردشگری دبی است، که بازدید از آن بخشی از برنامه‌ سفر گردشگران خواهد بود. این بازار را مغازه‌هایی با ویترین‌هایی مملو از طلا را در بر گرفته، که درخشش آن نظر  هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کند. شما در بازار طلا می‌توانید هم تنوع بسیاری ببینید و هم به نسبت دیگر نقاط جهان با قیمت پایین‌تری  طلای مورد نظر خود را تهیه کنید. در ویترین طلا فروشی‌ها گردنبند، انگشتر، سنجاق سینه، شمایل و … خواهید دید، که هر کدام می‌توانند سوغات یا خرید با ارزشی تلفی شوند.
    قهوه دبی
    یکی دیگر از سوغاتی‌های شهر دبی، قهوه است. در دبی موزه‌ای به نام موزه‌ی قهوه تأسیس شده که در آن می‌توان روش کار و تهیه‌ قهوه در کشورهای مختلف و ابزار تهیه هر مدل را دید و طعم هر کدام را چشید. همچنین در این موزه فروشگاه‌هایی وجود دارد که قهوه‌های مختلفی را برای خرید در دسترس قرار می‌دهند  و شما با توجه به ذائقه خود می‌توانید از هر کدام خرید کنید و به عنوان سوغات خاص دبی با خود به کشور بیاورید.
    پارچه‌ دبی
    پارچه‌های سنتی دبی یکی دیگر از سوغاتی‌های دبی هستند. اگر سری به بازار پارچه فروشان دبی بزنید می‌توانید با توجه به سلیقه و قیمت مورد نظر خود پارچه تهیه کنید. پارچه‌های عرضه شده از جنس‌هایی همچون ابریشم، کتان و … هستند. پارچه های دیگر شهرها و کشورها مانند چین، کره، اندونزی، تایلند و هند هم به وفور در فروشگاه‌های دبی یافت می‌شوند.
    مراکز خرید دبی
    یکی از جاذبه‌های دبی که گردشگران در تور دبی وقت زیادی را صرف آن  می‌کنند، مراکز خرید این شهر است. مراکز خرید دبی  به دو دسته بازارهای سنتی و مدرن تقسیم می‌شود که هر کدام جذابیت خاصی دارند. بازارهای سنتی همانند بازار طلا، پارچه و … و بازارهای مدرن و جدید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:
    مرکز خرید دبی مال: یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید دبی است که از نظر مساحت شاید بزرگترین بازار جهان باشد. هر نوع کالایی مانند لباس، طلا، خوراکی و …  را می‌توان از دبی مال تهیه کرد.
    مرکز خرید سیتی سنتر دبی: جذابیت این بازار به دلیل معماری خاص آن است. شما می‌توانید  انتخاب‌های خود از برندهای معروف را از اینجا تهیه کنید.
    مرکز خرید ابن بطوطه دبی: یکی دیگر از بازارهای بزرگ دبی ابن بطوطه است که معماری خاص و محبوبیت بسیاری در میان گردشگران دارد.
    مرکز خرید فستیوال سنتر دبی: فستیوال سنتر مجموعه‌ای تجاری، تفریحی و مسکونی است که در داخل دبی ساخته شده و همه نوع امکانات رفاهی در آن ارائه می‌شود.
    مرکز خرید امارات دبی: این مرکز خرید شامل مجموعه‌ای از هایپر مارکت، فروشگاه‌های پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی است.
    از دیگر سوغاتی‌های دبی می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لباس های سنتی، صندل و ادویه جات اشاره کرد.

    منبع

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 22:14

    سفر به اصفهان

    سفر به اصفهان

     

    یکی از دغدغه های مسافرانی که به اصفهان سفر میکنند محل اقامت است

     

    در اصفهان مراکز اقامتی بسیاری وجود دارند که نسبت به هتل های 4 یا 5 ستاره با هزینه کمتر، خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه میدهند.

    گردشگران معمولا به دنبال هتل ارزان در اصفهان می گردند و از آنجایی که در اصفهان هتل نسبت به تعداد گردشگران بسیار کم است، گزینه ی بعدی میتواند اجاره منزل مبله در اصفهان باشد که در نقاط مختلف اصفهان و متناسب با انواع سلیقه ها یافت می شود.

    منزل مبله در اصفهان به صورت لوکس به شما این امکان را می دهد که همان ویژگی هایی که در هتل ها به دنبالشان بودید را داشته باشید با این تفاوت که این امکانات به صورت شخصی تر در اختیار شما قرار می گیرد و در مقابل منزل مبله در اصفهان به صورت ساده تر و ارزان تر به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را صرف گردش و اقامت طولانی تری کنید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

    هتل ارزان در اصفهان با سبک های متفاوت وجود دارد که برخی از آنها با معماری خاص و سنتی هستند و به گردشگران این امکان را می دهد که بتوانند با سبک معماری سنتی اصفهان آشنا شوند اما از آنجایی که در اصفهان مناطق گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آنها با این نوع سبک معماری سنتی هستند و حتی بسیار زیباتر، می توانید محل اقامت ساده تر و ارزان تری انتخاب کنید و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از این مکان های زیبا کنید.

    از آنجایی که ممکن است هتل مناسبی در نزدیکی مکان گردشگری مورد نظر شما وجود نداشته باشد، اجاره منزل مبله در اصفهان در محدوده مورد نظرتان به شما این امکان را می دهد که دسترسی سریع تر و راحت تری به مکان های گردشگری مورد علاقتان داشته باشید.

    امکاناتی که در منزل مبله در اصفهان می توانید داشته باشید ممکن است بهتر از امکانات موجود در هتل ارزان در اصفهان باشد، نظیر آشپزی کردن و یا اگر منزل لوکس باشد|، اسفاده شخصی از سونا، استخر و ...

    درحالی که اگر در هتل اقامت داشته باشید برای صرف غذا و صبحانه معمولا باید به رستوران هتل و یا رستوران های دیگر مراجعه کنید و یا برای استفاده از امکاناتی نظیر سونا و استخر و ... فقط در ساعات و روزهای مشخصی می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

    برای اقامت در هتل تعداد افرادی که می توانند در یکی از اتاق های هتل اقامت داشته باشند محدود است و اگر تعدادتان نسبتا زیاد باشد ممکن است در اتاق دیگری دور از خانواده و دوستانتان بمانید درحالی که اجاره منزل مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که همه ی افراد خانواده و یا دوستانتان هر لحظه در کنارتان باشند و در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید.

    امیدواریم هنگام سفر به اصفهان بتوانید بهترین محل را برای اقامتتان بیابید و سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

     

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 389 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 18:32

    تجارب برتر تربیتی

    تجارب برتر تربیتی

    همانگونه که بیان شد تجارب برتر تربیتی نقش بسیار تعیین کننده ای در سرنوشت اخلاقی دانش آموزان دارد.این تجارب را می توان در کلیه پست های سازمانی به کار برد.در واقع تجربیات برتر تربیتی پست های سازمانی مختلف در آموزش و پرورش باعث می گردد. معلمان ، دبیران و هنرآموزان مختلف و همچین مدیران و معاونان از آنها در راستای بهبود شخصیت دانش آموزان کمک بگیرند. تجارب برتر تربیتی به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند.که به قرار زیر است :

    1. تجارب برتر تربیتی معلم و آموزگار
    2. تجارب برتر تربیتی مدیر
    3. تجارب برتر تربیتی مشاور
    4. تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی
    5. تجارب برتر تربیتی معاون پرورشی
    6. تجارب برتر تربیتی معاون اجرایی
    7. تجارب برتر تربیتی معاون فناوری
    8. تجارب برتر تربیتی معاون عمومی
    9. تجارب برتر تربیتی دبیر
    10. تجارب برتر تربیتی هنرآموز
    11. تجارب برتر تربیتی مربی بهداشت
    12. تجارب برتر تربیتی خدمتگزار

    و…..

    فواید

    آنچه در رابطه با تجارب برتر تربیتی ذکر شد تنها گوشه ای از فوایدی بود که این تجربیات در نظام تربیتی کشور دارند.اگر بخواهیم موضوع را بهتر تشریح کنیم باید گفت : دانش آموزان بعد از خانواده وارد جامعه کوچک مدرسه می شوند. جامعه ای به نام مدرسه به دانش آموزان می آموزد که چگونه در اجتماع بزرگتر و در بین مردم رفتار کنند.سند تحول بنیادین در همین راستا بوجود آمده است. در سند تحول بنیادین تنها به مسائل آموزشی پرداخته نمی شود. بلکه مسائل تربیتی و پرورشی جایگاه بسیار مهم و مطرحی در میان عوامل فرهنگی و آموزشی مدارس دارد. طرح هایی مانند طرح کرامت نیز دقیقا در همین راستا بوجود آمده اند. این طرح و برنامه ها به معلمان و مدیران و سایر عوامل کمک می کنند که چگونه در راستای ارتقای شخصیت دانش آموزان بکوشند. در واقع تجارب برتر تربیتی و طرح هایی مثل طرح کرامت کمک کننده ، هماهنگ کننده و تسهیل کننده کار آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان است.

     

    نحوه نگارش

    نکته ای که باید در نگارش تجارب برتر تربیتی در نظر داشت این است که می بایست نگارش این آثار ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که از جمله این ویژگی ها باید موارد زیر را در نظر گرفت :

    • این آثار می بایست در قالب تجارب تربیتی باشد و حاوی تجربه شخصی نگارنده باشد.
    • این آثار می بایست کاربردی باشد و بتوان آنها را به سایر پست های سازمانی و سایر دانش آموزان تعمیم داد.
    • بتوان این آثار و تجارب را به زندگی شخصی دانش آموزان ربط داد و در زندگی شخصی دانش آموزان از آنها استفاده شود.
    • در راستای ارکان شش گانه تربیتی آموزش و پرورش نگارش شده باشد.
    • شرایط علمی نگارش مقاله را در بخشنامه های آموزش و پرورش دارا باشد.

    وظایف مدیریت مدارس

    مدیریت مدارس در راستای جشنواره تجارب برتر تربیتی باید موارد زیر را رعایت کنند:

    • به کلیه همکاران و عوامل آموزشی اطلاع رسانی دقیق شود.
    • موضوعات تجارب برتر تربیتی در شورای معلمان مطرح گردد.
    • کمیته ای شامل مدیر ، معاون پرورشی ، معاون آموزشی و نماینده دبیران تشکیل گردد که به این موضوع رسیدگی شود.

    دانلود فایل ها

    با توجه به آنچه گفتیم معلمان برای نگارش تجارب برتر تربیتی احتیاج به منبعی غنی و قابل اعتماد دارند. بانک فایل پژوهشی معلمان این امکان را برای معلمان عزیز میسر ساخته است. معلمان و دانش آموزان عزیز می توانند از صدها فایل مفید و ارزشمند که در این پایگاه موجود است استفاده نمایند.

    منبع : https://moallemblog.com/%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa%db%8c/

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 348 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:51

    آشنایی با ویرایش نیتیو

    آشنایی با ویرایش نیتیو

    آشنایی با ویرایش نیتیو امروزه برای مقاله نویسان و دانشجویان اهمیت ویژه ای دارد.

    اگر شما یک مقاله بنویسید و بخواهید به یکی از مجلات معتبر دنیا ارسال کنید، باید این آگاهی را داشته باشید که مقاله ی ارسالی شما ابتدا توسط سردبیر آن مجله بررسی خواهد شد.

    یک امر مهم که اکثر سردبیر های مجلات معتبر دنیا به آن حساس هستند،همخوانی مقاله ی ارسالی با موضوع تخصصی آن ژورنال است.

    شاید برای شما پیش آمده باشد که یک مقاله را از زبان انگلیسی به فارسی ترجمه کرده باشید و از نظر خودتان متن ترجمه شده از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد.

    اما باید بدانید که ترجمه ی متون از انگلیسی به فارسی، فرق بسیار زیادی با ترجمه فارسی به انگلیسی دارد. در نتیجه متن ترجمه شده به ویرایش نیتیو احتیاج پیدا میکند.

    هنگامی که شما یک متن را از انگلیسی به فارسی ترجمه میکنید، چون به ساختار زبان فارسی تسلط دارید،هیچ مشکلی در جمله بندی و رعایت نکات دستوری پیش نمی آید.

    دلیل این موضوع آن است که، زبان مقصد زبان مادری شما میباشد و شما آشنایی کامل با این زبا دارید.

    در مقابل اگر بخواهید یک متن را از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه کنید، شما نیاز مند چند توانایی هستید که برایتان ذکر میکنیم.

    توانایی های لازم جهت ترجمه فارسی به انگلیسی

    ۱- شما باید بر لغات تخصصی رشته خود احاطه و تسلط کامل داشته باشید.

    ۲-با ساختار زبان مقصد (انگلیسی) آشنایی کامل داشته باشید.

    نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که هرچقدر هم با زبان و فرهنگ زبان مقصد آشنایی داشته باشید باز هم نمیتوانید در حد یک نیتیو متنی را ترجمه و ویرایش کنید.

    شرایطی که یک ویراستار نیتیو باید داشته باشد

    ویرایش نیتیو یک کار کاملا تخصصی است و کسی توانایی این کار را دارد که نیتیو یک کشور انگلیسی زبان باشد.

    همچنین دوره ها لازم مربوط به ادیت را گذرانده باشد.

    نکته ی بعدی که بسیار مهم است، ویراستار باید ویراستار تخصصی یک رشته باشد. به عنوان مثال اگر متن زمینه ی پزشکی دارد، ویراستار نیز باید پزشک بوده یا آشنایی۱۰۰% به پزشکی داشته باشد.

    منبع » https://iraniantranslate.com/blog/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%88

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 438 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:51

    لینک سازی در وبلاگ ها

    لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

    قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .

    تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

    لینک سازی در وبلاگ ها

    همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .

    ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .

    سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

    نکته :

    • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
    • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
    • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
    • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
    • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
    • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

    اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

    لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

    وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .

    بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

    در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

    سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

    نتیجه

    لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

    امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

    ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

    http://helenmusic.blogtez.com

    http://helenmusic.tebyan.com

    http://dlmusicnewsong.blogfa.com

    http://newmusicpop.rozblog.com

    http://musicdlsong.mihanblog.com

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://moosighijadid.blog.ir

    http://ahanghayeshad.parsiblog.com

    http://ahanglove.blogsky.com

    http://ahangirani.niloblog.com

    http://radiomusic.emyspot.com/blog/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://HappyMusicdownload.blogspot.com

    http://downloadahang.eklablog.com

    http://mp3ahang.hatenablog.com

    http://helenmusicir.wordpress.com

    http://musicremix.fardblog.com

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://musiciranijadid.avablog.ir

    http://musicghamgin.javanblog.ir

    http://ahangirani2018.monoblog.ir

    http://musicorkest.farsiblog.com

    https://musicirooni.site123.me

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://newmusic2018.vcp.ir

    http://tehranmusic.blogsazan.com

    http://rezamohebi.doodlekit.com/blog

    http://bestmusic.mizbanblog.com/

    http://radiomusic.emyspot.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://ahang2019.tinysite.ir/

    http://avamusic.parsablog.com/

    http://mp3baran.blogtez.com

    http://ahangmojaz2018.bestblog.ir

    http://abrmusic.roomfa.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://newsongmusic.niloblog.com

    http://ahangirooni.blogsky.com

    http://musicshad.persianblog.ir

    http://www.oldmusicall.loxblog.com

    http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://ahangtaraneh.hamrahblog.com

    http://akadmusic.weblog.com.co

    http://radiomusic.limoblog.ir

    http://pormusic.negarablog.ir

    http://alexmusic.blograz.ir

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://ahangirooni.vistablog.ir

    http://blogmusic.noblog.ir

    http://nex1music.kowsarblog.ir

    http://nicmusic.madblog.ir

    https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://jenabmusic.blogr.ir

    http://nicemelody.sitearia.ir

    http://popmusic.wallinside.com

    http://faridmusicall.yektablog.net

    http://simamusic.takblog.net

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://bia2music.bigsite.ir

    http://ahangfa.azadblog.com

    https://sites.google.com/site/musicall2019/

    http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx

    http://musicgold2019.blogsky.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx

    http://persianmusic2019.mihanblog.com

    https://sedabaran2019.blogspot.com/

    http://boamusic1998.loxblog.com/

    https://sites.google.com/site/romanjadid2019

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx

    http://ardalanmusic.loxblog.com/

    http://topmusic2019.mihanblog.com

    https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22

    http://bluemusic4.blogsky.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://wikimusic2019.mihanblog.com

    http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx

    http://catmusic2019.loxblog.com/

    http://sahelmusic2019.mihanblog.com

    https://tehmusic2019.blogspot.com/

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx

    http://newmusic2019.mihanblog.com

    http://azadmusic.blogsky.com/

    https://asramusic2019.blogspot.com/

    http://popmusic2019.mihanblog.com

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://Farskids2019.mihanblog.com

    http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx

    https://musicazad2020.blogspot.com/

    http://atenaahang.mihanblog.com

    http://yasmusic2010.loxblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://mahanmusic2019.mihanblog.com

    https://ahangpop.persianblog.ir

    http://hanrimp3.loxblog.com/

    https://paiamusic.blogspot.com

    http://vidamusic.unblog.fr/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://ahangfarsi2019.blogsky.com/

    http://beckmusic.blogsky.com/

    http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx

    https://sites.google.com/site/lormusic2000/

    http://lionmusic1100.loxblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx

    http://ariamusic2020.loxblog.com/

    http://daryamp3.mihanblog.com

    https://ahangkordijadid.persianblog.ir

    http://ahangkhas2020.blogsky.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://ahanglorijadid.persianblog.ir

    http://leylaahang2019.loxblog.com/

    http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx

    http://ArefMusicall.mihanblog.com

    https://sites.google.com/site/kordimusic2019/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://moosighi2019.blog4ever.com

    http://dogmusic2211.loxblog.com/

    http://musicjadid2019.mihanblog.com

    https://musicshomalinew.persianblog.ir

    http://royataraneh.blogsky.com

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://musicjonoobi.persianblog.ir

    http://natashadl.mihanblog.com

    http://musicirani.niniweblog.com

    http://hiradmusic2020.loxblog.com/

    http://oldmusic1.blogsky.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://sites.google.com/site/ketabjadid11/

    https://sites.google.com/site/beytoote11/

    https://sites.google.com/site/yellowmusic23

    https://www.plurk.com/helenmusic

    https://www.smore.com/wpcvs

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://www.wykop.pl/mikroblog/

    http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76

    https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/

    http://eduahang.ucoz.net

    https://oldmusichappy.blogspot.com

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://musicwedding2020.blogspot.com

    https://radiojavan11.blogspot.com/

    https://ahangshad2010.blogspot.com/

    https://musicbirthday.persianblog.ir/

    https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://moeinmusic11.persianblog.ir

    https://narjesmusic.persianblog.ir

    https://mahanmusic2018.persianblog.ir

    http://zahramosighi.blogsky.com

    http://eshghtaraneh.blogsky.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://silvermusic2020.blog.ir/

    http://javadmusic2019.vcp.ir/

    http://perspolismusic.niloblog.com/

    http://sepahanmusic.niloblog.com/

    http://esteghlalmusic.niloblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://tractormusic.niloblog.com/

    http://zobahanmusic.niloblog.com/

    http://fooladmusic.niloblog.com/

    http://nasajimusic.niloblog.com/

    http://abadanmusic.niloblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://parsjonoobimusic.niloblog.com/

    http://sepidroodmusic.niloblog.com/

    http://messimusic.mizbanblog.com/

    http://suarezmusic.haniablog.com/

    http://albamusic.dibablog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://arturmusic.asemanblog.com/

    http://ronaldomusic.bestblog.ir/

    http://modricmusic.bestblog.ir/

    http://kroosmusic.bestblog.ir/

    http://marcelomusic.bestblog.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://neymarmusic.farsiblog.com/

    http://eriksenmusic.sitearia.ir/

    http://kanemusic.sitearia.ir/

    http://cavanimusic.sitearia.ir/

    http://rabiotmusic.sitearia.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://pogbamusic.rozblog.com/

    http://jonesmusic.rozblog.com/

    http://hazardmusic.rozblog.com/

    http://willanmusic.rozblog.com/

    http://kantemusic.rozblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://abidalmusic.rozblog.com/

    http://cotimusic.rozblog.com/

    http://alabamusic.rozblog.com/

    http://reusmusic.rozblog.com/

    http://ozilmusic.rozblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://avamusic22.parsablog.com

    http://musicirooni.parsablog.com/

    http://avasong.parsablog.com/

    http://radiomusic1.parsablog.com/

    http://ahangbaran.blogr.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://musicbaran20.blogr.ir/

    http://ganjamusic.blogr.ir/

    http://bia2music.blogr.ir/

    http://popmusic1.blogr.ir/

    http://behmusic.blogr.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://orangemusic.noblog.ir

    http://rohammusic.monoblog.ir/

    http://azitamusic.monoblog.ir/

    http://sheydamusic.monoblog.ir/

    http://wikisedamusic.monoblog.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://voryamusic.blogsky.com/

    http://aydinmusic.blogsky.com/

    http://bitamusic.hamrahblog.com/

    http://shohrehmusic.hamrahblog.com/

    http://hamedmusic.hamrahblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://pashamusic.hamrahblog.com/

    http://mehrimusic.hamrahblog.com/

    http://hadimusic.hamrahblog.com/

    http://alirezamusic.hamrahblog.com/

    http://najmemusic.hamrahblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://rostammusic.blogsky.com/

    http://marymusic.blogsky.com/

    http://samarmusic.madblog.ir/

    http://taranehirani.limoblog.ir/

    http://mosighiold.limoblog.ir/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    http://atenamusic.blograz.ir/

    http://mehdimusic.aslblog.ir/

    http://atiemusic.loxblog.com/

    http://azadehmusic.loxblog.com/

    http://hanrymusic.loxblog.com/

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    https://bigidoomusic.persianblog.ir/

    https://dadashmusic.persianblog.ir/

    http://aryanamusic.rozblog.com/

    http://fazmusic.blogr.ir/

    http//farskids.blogr.ir

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 355 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:11

    متن آهنگ مخدر پورنام

    متن آهنگ مخدر پورنام

    Lyrics Music Pouam Mokhader

    متن آهنگ مخدر پورنام

     

    ترانه و شعر آهنگ مخدر پورنام

    گرسنه بود و سیرم کرد منو رامو اسیرم کرد خودش اهل جوونی بود منو آهسته پیرم کرد
    مخدر بود و دودم کرد منو اون که نبودم کرد
    تو رگهام جای خون جا کرد سیاه بود و کبودم کرد , سیاه بود و کبودم کرد

    از اون روزی که شک کردم به روش چیزی نیاوردم نمیخواستم بفهمه که چقدر خسته م کم آوردم
    از اون روزی که فهمیدم اضافه کار تهرونه خودم رو بازنشست کردم تک و تنها تو این خونه

    تکست آهنگ مخدر پورنام

    یه چند سالی گذشت اما هنوزم غرق آشوبم هنوز یادش که میفتم به دیوار مشت میکوبم
    چی دادش خورد من هر روز که کم کم غیرتم مرده خیانت هضمشم سخته دیگه حالم بهم خورده

    از اون روزی که شک کردم به روش چیزی نیاوردم نمیخواستم بفهمه که چقدر خسته م کم آوردم
    از اون روزی که فهمیدم اضافه کار تهرونه خودم رو بازنشست کردم تک و تنها تو این خونه

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 406 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 6:08

    خبرنامه

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :